1395-12-23 11:01
1500
0
36528

تصاویر/ اجرای عملیات طرح "نوار سبز" در کردکوی

مراسم عملیات اجرایی طرح “نوار سبز” از سه راهی یساقی به سمت شهرستان کردکوی و سمت غرب از کردکوی به سرکلاته در گرامیداشت هفته منابع طبیعی باحضور فرماندار مسئولان، تشکل های مردم نهاد برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ مراسم عملیات اجرایی طرح “نوار سبز” از سه راهی یساقی به سمت شهرستان کردکوی و سمت غرب از کردکوی به سرکلاته در گرامیداشت هفته منابع طبیعی باحضور فرماندار مسئولان، تشکل های مردم نهاد برگزار شد.

فتاح قاسمی با بیان اینکه در هر کیلومتر ۳۳۳ نهال کاشته می شود، گفت: در مجموع با اجرای طرح نوار سبز در سمت شرق و غرب شهرستان کردکوی بیش از ۱۴ هزار اصله نهال در فاصله ۴۵ کیلومتری کاشته می شود.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی با بیان اینکه حفاظت از این درختان کاشته شده از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: در صورت عدم رعایت مردم به ویژه دامداران طی چند دقیقه درختان کاشته شده از بین می روند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما اشاعه فرهنگ و فریضه مهم درختاری در دین اسلام می باشد، افزود: امید است بتوانیم تمامی این موهبات الهی که خداوند متعال در طبیعت برای تکامل ما انسانها قرار داده حفظ کنیم و این امانت الهی را به صورت صحیح دست آیندگان بسپاریم.

تصاویری از این مراسم:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.